3 jednoduché tipy jak stihnout vše a nezbláznit se z toho

aneb zvládání času v době po koronavirové

Všichni kolem si už dávno užívají volno a vy ještě pořád sedíte nad pracovními úkoly a nemůžete se dostat ke zdárnému konci. Mozek těká od jednoho úkolu ke druhému a neví, co má dělat dřív. Večer padáte únavou. Místo abyste si pohrála s dětma a užila si rodinu, nejraději byste zalezla hned po návratu domů do postele pod huňatou deku a spala až do rána. Zkrátka nestíháte…

Zdá se vám to povědomé?

Také jste musela odložit v době karantény pracovní povinnosti, abyste dělala servis doma? A teď se to na vás všechno valí a vy nevíte, ze kterého konce začít, abyste se z toho nezbláznila?

Ideální by bylo mít v těchto chvílích zázračný ajfoun. Po zmáčknutí tlačítka RESTART byste rychle a na 100% zvládla všechny pracovní úkoly včetně nepodstatných emailů a telefonů, kterými jste každý den zavalena. Vyzvedla děti ze školy, nakoupila, vyprala, vyžehlila, uvařila skvělou večeři… a přitom všem sršela energií a úsměvy.

Že to není možné?

Nejspíš je. Ale pokud právě nejste Superžena, můžete začít zvládat čas těmito 3 jednoduchými, zato super fungujícími tipy:

Tip č.1 – Dělejte jen to důležité.

Cílem ve skutečnosti není udělat všechno, ale všechno důležité.

To je pravidlo, kterým spolehlivě začnete rozmotávat klubko povinností z toho správného konce.

Všechno ostatní musí do fronty. Tedy do pořadníku.

Co je tedy důležité?

Jsou to ty věci, které:

  • vás dovedou rovnou do cíle
  • vás vašemu cíli přiblíží
  • vám přinesou např. největší finanční zisk
  • vám přinesou vnitřní spokojenost
  • nebo jimi zabijete rovnou několik much jednou ranou…

Třeba dvě, jako tento článek. Jednou ranou jím zabijete úkol do Webmarketingu na vysoké. Druhou ranou článek zavěsíte na svůj osobní Blog a odškrtnete z pracovního seznamu jednu položku.

A pokud ještě stále tápete, jaké jsou důležité věci pro Vás, přidávám několik názorných příkladů:

Napsat článek na web a přitáhnout obsahem více klientů

Konečně domluvit schůzku s obchodními partnery a připravit si k ní poznámky.

Obvolat klienty, že už zase úřadujeme.

Dát si kafe a zažít slast, která vás vynese do oblak. S tou už vás na cestě do cíle nikdo a nic nezastaví.

Tip č. 2 – Vše, co považujete za důležité, dělejte na 80% a ne více.

Vše navíc vede k perfekcionismu, který vás za pár týdnů pošle směr VYHOŘENÍ.

Nevěříte, že na 80 to stačí?

Když jsem nedávno pracovala na jedné obzvlášť důležité prezentaci, také se můj Nevěřící Tomáš ozval. Dva dny před termínem jsem mu dala vnitřní STOP…a odevzdala jsem na 80…

Sklidila jsem 3x chválu. Za deset let prezentací tohoto tématu ho prý ještě nikdo neměl tak komplexní a téma sedlo „jak prdel na hrnec“.

Tip č. 3 – Využijete svou podnikatelskou intuici.

Ta vás přesně navede na to, které věci budou potřeba dodělat ještě dnes, které zítra a které můžete jednoduše pustit k vodě. S čistým svědomím, že pro vaše cíle, touhy a sny nejsou důležité.

Jak jeden můj kamarád, skvělý podnikatel a hlavně fajn člověk říká: „Hlavně se z toho …“ nezbláznit 🙂

Hana Balnarová
Jsem koučka a podporovatelka podnikatelek, autorka meditací. Pomůžu vám najít vlastní cestu k výdělečnému podnikání s dostatkem času pro sebe. Více o mně najdete zde >>
  • Získejte meditace ZDARMA Dívám se na sebe očima lásky

    která Vám přinese okamžitý odstup od situací, které prožíváte a láskyplný pohled na sebe sama

  • Nejnovější příspěvky
  • Rubriky
  • Setkáme se na Facebooku: